(Android) The Frostrune cheat kód neomezené zlato
Feb 16, 2022 2:06:06 GMT -6
Post by tekxnocorato on Feb 16, 2022 2:06:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat kód neomezené zlato ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
Absolutně nejlepší mobilní hra, kterou jsem kdy hrál, miluji severní mytologii a také studuji staré runy, takže jsem si to velmi užil, doufám, že od vás bude více tohoto stylu.
Krásné umění a skvělá hudba se slušnými okolními zvuky. Příběh je dobrý a poutavý. Hra je náročná, ale zábavná. Bohužel hra HODNĚ padá. Příliš časté pády zcela vyřadí ze hry zábavu. Opravte prosím problém s padáním a tato hra by byla velmi zábavná.
Chci tuhle hru TAK moc milovat, ale spadne asi každé dvě minuty. nepřeháním. Všechny ostatní věci na něm jsou dokonalé. Prostě to nemůžu hrát dost dlouho. 😓
Zamiloval se do této hry! Nádherné umění a použitá hudba a hlasy dodávají hře efekt, který je pro mě víc než okouzlující. Rady zdarma byly příjemným překvapením, většinu času musíte sledovat reklamu nebo utrácet peníze za rady, což mi po chvíli leze na nervy. Hra byla poutavá a nabídla trochu výzvu, ale ne k bodu „vyhoď svůj telefon z okna“. Není to dlouhé, ale pro mě má znovuhratelnost.
Tato hra se mi líbila, ale byla příliš krátká. Porazil jsem to za 3 dny.
Proč potřebujete přístup k fotografiím a médiím? Většina her samozřejmě žádá o schválení, ale když je zamítnuto, je stále možné hrát. Tato hra se ale nespustí bez povolení přístupu k médiím a fotografiím.
Re-Edited --- Miluji tuto hru, ale nakonec jsem ji musel odstranit z mého telefonu. Hra se mi líbila a rád bych jí dal 5, ale neustále padala a já prostě musel hodit své tři na jedničku. Musel jsem hru důsledně restartovat a pokračovat v ní. Začalo to být únavné. Hra mi neustále odebírala vybavení, vracela vybavení, které jsem již používal, a uprostřed akcí mě úplně odznova. Rád bych viděl tuto hru skutečně fungovat, ale začínám pochybovat.